.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب یک مدیر متهم به فساد با اصرار احمدی نژاد

محمدشریف ملک زاده با اصرار محمود احمدی نژاد و با پذیرش سوال برانگیز وزیر امورخارجه به عنوان معاون مالی- اداری وزارت خارجه منصوب شد.

به گزارش الف، ملک زاده معاون سابق نفر اول جریان انحرافی و یکی از اعضای فعال این جریان است که دارای اتهامات جدی فساد اقتصادی و اداری است که اینبار با حمایت رئیس جمهور راهی وزارت خارجه شده است.

باتوجه به پرونده قطور اتهامات فساداقتصادی وی، که هم اکنون در دستگاه قضائی درحال رسیدگی است، انتظار می رفت وزیر امور خارجه در مقابل اصرار رئیس جمهور ایستادگی کند و حاضر به امضای حکم وی نشود.

پیش از این الف از سابقه سازی برای ملک زاده در وزارت امور خارجه خبر داده بود. در آن گزارش تاکید شد که در تخلفی آشکار، سابقه ای برای آقای ملک زاده در وزارت خارجه ایجاد شده که وجود نداشته است و انتقال وی به وزارت خارجه، به سال های قبل از انتقال نیز تسری داده شده است.

اما انتصاب امروز ملک زاده در این سمت جدید نشان داد که آن سابقه سازی با اسناد اداری غیرمتعارف با چه هدفی صورت گرفته است. به نظر می رسد جریان موازی سیاست خارجه که زمان متکی در دفتر ریاست جمهوری مستقر بود، پس از تذکر رهبرانقلاب و انتقادات گسترده، این بار با چراغ سبز صالحی، به داخل وزارت امور خارجه منتقل شده باشد.

گفتنی است تعدادی از نمایندگان مجلس به وزیر امور خارجه پیغام دادند که در صورت پذیرفتن فشارهای غیرمنطقی برای انتصاب ملک زاده، استیضاح وی در مجلس کلید خواهد خورد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.